Těšíme se na Šumavu

Další dobrodružství začíná

Přiblížila se doba naší dovolené. Těšíme se na Šumavu, i když ten letošní odjezd  byl trochu hektický. Páníčkové měli pořád něco na práci a nebyl čas na balení. Nakonec se jim povedlo naplnit kufr od auta věcmi a vyrazili jsme na chatu, kde jsme připravili zahrádku na naší delší nepřítomnost. Večer si páníček ještě naposledy prošel mapy a doladil všechny výlety. Hlavně, aby mi nezapomněli vzít pelíšek a něco dobrého na zub.

Vyrážíme na Šumavu

Hned v sobotu ráno odjíždíme z chaty směr Stachy na Šumavě. Cestou jsme se ještě pokochali krásným starým mostem v Písku, naobědvali se a nakoupili proviant. A už se před námi začali zvedat první zalesněné šumavské kopečky. Blížííííme se…. Ani jsme se nenadáli a před námi byla cedule s nápisem Stachy….náš cíl a na týden náš nový domov.

Penzion U dvou sluncí

Ubytovali jsme se v penzionu U dvou sluncí. Penzion má pouze tři plně vybavené prostorné apartmány. K dispozici je stůl na stolní tenis, sauna, gril, spousta her a nekonečně velké pastviny na moje běhání. To se to bude venčit. Tak honem vynosit všechny věci z auta, uklidit a rychle na obhlídku.

Biofarma

K penzionu patří velká biofarma,  na které pan Kramný chová býky. Asi 1 km za naším penzionem jsme na ně narazili. Ještě, že mezi námi byl elektrický ohradník. Byli to pořádní mackové. Taky jsme potkali ovečky a kozy. To byla paráda. Po procházce jsem šla hned spinkat. Přeci jen jsme toho měla za celý den cestování dost a dost a zítra nás čeká první velký výlet. Musím nabrat síly. Tak dobrou noc.